תקשורת ומדיה

אלמוג כהן על הרג יובל קסטלמן: "לא מדובר ברצח, חוסר ניסיון"

חבר הכנסת מטעם עוצמה יהודית התייחס בראיון ל-103FM לפרשת הרג האזרח יובל דורון קסטלמן שנורה בשוגג על ידי חייל מילואים, זאת לאחר שחיסל את המחבל שביצע את הפיגוע בירושלים ביום חמישי האחרון: "למי שעשה זאת אי אפשר לקרוא רוצח"
מערכת ice |  4
אלמוג כהן (צילום מסך חדשות 12)
פרשת הרג האזרח יובל דורון קסטלמן שנורה בשוגג על ידי חייל מילואים, לאחר שחיסל את המחבל שביצע את הפיגוע בירושלים בו נרצחו שלושה ישראלים לא יורד מסדר היום: אתמול התייחס לפרשה חבר הכנסת מטעם עוצמה יהודית אלמוג כהן בראיון שערך לאראל סגל ב-103FM: "למי שעשה זאת אי אפשר לקרוא רוצח".
אלמוג כהן המשיך לדבר על הפרשה: "יובל הוא גיבור ישראל שבמותו הציל חיים של אנשים אחרים, יהיו כאלה שיחלקו עליי אבל דרך כלל לוחמים לא יחלקו, בזירת קרב יש מאפיין אחד ברור והוא אי ודאות, לא מדובר ברצח. יש הרבה שהם חמים על ההדק, זה דבר שבדרך כלל הוא חיובי אבל הפעם הוא היה שלילי, צריך לחקור את הנושא לעומק. מי שעשה זאת הוא לא רוצח, הוא פשוט חסר ניסיון או שעשה טעות. גם אני ב-7.10 כמעט יריתי בשני אנשים".
ביום חמישי האחרון אירע פיגוע ירי ביציאה מירושלים ממנו נרצחו שני ישראלים, יובל קסטלמן הצליח לחסל את המחבל לפני שחייל צה"ל במילואים הגיע לאירוע וחשב שמדובר במחבל נוסף וירה בקסטלמן למוות מטווח קרוב, זאת למרות שהתחנן על נפשו, הניח את נשקו כדי להראות שהוא יהודי.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    דברי אלמוג כהן
    מחמוד א זהאר 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלמוג סליחה אבל, טול קורה מבין עיניך וראה את האמת !האמת היא מרה לטעמך וחבל! חייל המילואים שפעל בהריגת יובל קסטלמן ,מקומו בכלא על רצח אדם ללא נשק וללא כל קשר למציאות ! חבל דאבדין ומנגד יש לבוא עם אותו איש מילואים חשבון על מעשיו!
    סגור
  • 3.
    הנה הכשרת השרץ מטעם עוצמה יהודית (ל"ת)
    משה 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    סיפור עצוב. (ל"ת)
    טרגדיה 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    הוצאתם את המשפט מההקשר כרגיל....
    אורי 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אלמוג אמר את המשפט כאשר הסביר את להט הקרב והאנדנלין שמופרש בעקבותיו שיכול להוביל לטעויות. וזאת הוא אומר מנסיון קרבי שלו, הבחור לוחם עז ויודע על מה הוא מדבר.
    סגור